قوانین نصب دوربین مدار بسته در مشاعات آپارتمان | دوربین آپارتمان

قوانین نصب دوربین مدار بسته در مشاعات آپارتمان

قوانین نصب دوربین مدار بسته در مشاعات آپارتمان

قوانین نصب دوربین مدار بسته در مشاعات آپارتمان / برای نصب سیستم نظارت تصویر در آپارتمان‌ها باید بدانیم که از سیستم نظارتی خود چه چیز را می‌خواهیم اما به طور کلی دو نکته برای آن حائز اهمیت است.در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

ابتدا اینکه برای دوربین‌های داخلی و لابی اینکه دوربینی داشته باشیم تا به راحتی بتواند چهره افراد را به خوبی ثبت کند بسیار مهم است و اگر دوربین ما مقابل درب ورودی ساختمان نصب می‌شود حتماً دارای WDR واقعی باشد تا بتواند نوری که از درب ورودی به لنز دوربین می‌خورد را خنثی کرده و تصویر سالمی را به مابدهد. نکته دوم این است که برای دوربین‌هایی که در بیرون از ساختمان نصب می‌شود حتماً خاصیت پلاک خوان بودن را در نظر بگیریم تا اگر دچار بروز مشکلی شدیم بتوانیم پلاک خودروی مورد نظر را با کیفین مطلوب داشته باشیم.

برای داخل لابی و پارکینگ‌ها بهتر است که از دوربین مداربسته دام و برای محیط بیرونی از دوربین‌های مداربسته بولت استفاده کنیم و حتماً ارتفاع دوربین را جوری قرار دهیم تا از دسترس دور باشد تا کسی نتواند آن را سرقت کند. برای کابل کشی در ساختمان بهتر است تا از رایزر‌های ساختمان یا سقف‌های کاذب استفاده شود تا کار تمیز‌تر انجام شود و برای کابل کشی‌های محیط بیرونی حتماً از فلکسی یا داکت مناسب استفاده شود.

دستگاه ضبط‌کننده تصاویر را در نقطه‌ای قرار دهید که کمترین کابل کشی را شامل شود و همچنین در محیطی با دمای مناسب قرار گیرد. مثلاً اگر قرار است در یک انباری این دستگاه قرار گیرد حتماً از یک رک با فن مناسب استفاده شود تا دستگاه یا هارد داخل آن براثر گرما آسیب نبیند. برای ÷اور‌های برق آن حتماً از جعبه تقسیم استفاده شود تا از دسترس به طور کلی دور باشد و ارتفاع نصب دوربین‌ها حتماً درست تنظیم شود تا ضمن داشتن تصویری مناسب از دسترس نیز به دور باشد.

برای نصب دوربین مداربسته در پاگرد‌های واحد‌ها که جزء مشاعات کلی ساختمان نیست حتماً نیاز به رضایت کتبی از واحد‌های آن طبقه می‌باشد تا بعداً دچار مشکل نشوید.

در آخرباید گفت به دلیل اینکه معمولاً دستگاه ضبط‌کننده تصاویر در آپارتمان‌ها در داخل انبار‌ها یا نقاط غیر استاندارد نصب می‌شود شما باید به صورت دوره‌ای سیستم نظارت تصویر خود را چک کنید تا دستگاه ضبط‌کننده شما همیشه در مدار بوده تا برای مواقعی که نیازمند بازدید تصاویر هستید دچار مشکل نشوید چرا که این هزینه برای آن اتفاق افتاده است که این سیستم بتواند بخشی از مشکلات ساختمان را در امر نگهبانی رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *