قابلیت‌های دوربین مداربسته شمارش افراد داهوا

دوربین مداربسته شمارش افراد داهوا

قابلیت‌های دوربین مداربسته شمارش افراد داهوا

قابلیت‌های دوربین مداربسته شمارش افراد داهوا / این دسته از دوربین‌ها دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی و توانایی شمارش افراد در مرز دید خود هستند که به این دسته از دوربین‌های مداربسته People Counting نیز گفته می‌شود.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در واقع این دوربین‌ها با این قابلیت برای نصب نیاز به دقت بالایی دارند زیرا به دلیل تردد افراد به صورت چند نفره یا به صورت خطی ( در کنار یکدیگر) این دسته از دوربین‌های مداربسته باید در نقطه مناسب با زاویه و ارتفاع مناسب بر روی ورودی معبر ما نصب شود تا ضمن کمترین خطا بتوانند بالاترین بهره وری را برای ما داشته باشند.

برند داهوآ یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که توانست این تکنولوژی را بر روی دوربین‌های مداربسته خود پیاده‌سازی کند. درکنار این دوربین مداربسته نرم‌افزار‌هایی است که الگوریتم‌هایی برای این دوربین‌ها تعیین کرده تا شناسایی افراد از اشیاء مشخص شود. به طور مثال: با در نظر داشتن یک محدوده برای طول و عرض یا دارا بودن شکل ظاهری که اگر جسم در حال عبور دارای دودست و دو پا باشد آن جسم انسان است. درضمن برای تردد از جلوی دوربین از راست به چپ و از چپ به راست می‌توان تعریف برای سیستم متصور شد تا بتواند تعداد نفرات ورودی و خروجی را برای ما محاسبه کند.

بهره‌برداری در بیزینس:

به صورت کلی این تکنولوژی کمک زیادی می‌تواند به بیزینس فروشگاهی داشته باشد. یک مدیر فروشگاه می‌تواند با آنالیز ورود مشتریان در روز‌های مختلف به راحتی روز‌هایی را که در هفته فروشگاهش از تردد بالایی برخوردار است را شناسایی کند تا بتواند با شارژ کردن بهتر محصولات خود در آن روز‌هایی که تردد مشتری بالاتر است و با افزایش پرسنل خود و خدمات بهتر به مشتریان در آن روز‌ها از بهره بالاتری برخوردار شود.

بهره‌برداری در حفاظت:

برای حفاظت از مکان‌های خاص که امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تردد در آن‌ها بسیار بالا نیست مانند موزه‌ها، شما می‌توانید با استفاده از این تکنولوژی در طول باز بودن مجموعه تعداد ورودی افراد را از تعداد خروجی افراد کم کنید و به این ترتیب به راحتی متوجه شوید که در زمان تعطیلی موزه آیا کسی در ساختمان باقی مانده است یا به همان تعداد که در آن روز انسان وارد موزه شده به همان تعداد نیز خروجی داشته‌اید.

پی در آخر باید بدانیم که استفاده درست از تکنولوژی و بهره‌برداری بهینه از آن می‌تواند برای کسب و کار یا امنیت ما سود آ<ر باشد. در بالا به نمونه‌هایی از بهره‌مندی شما از تکنولوژی دوربین‌های مداربسته با قابلیت شمارش افراد اشاره کردیم و شما می‌توانید با در نظر گرفتن نقاط ضعف بیزینس خود تکنولوژی‌های مختلف را برای پیشرفت در بیزینس خود به کار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *