عوامل تاثیر گذار بر قیمت DVR

عوامل تاثیر گذار بر قیمت DVR

عوامل تاثیر گذار بر قیمت DVR :

به طور کلی یکی از آیتمهای تاثیر گذار بر روی خرید یک کالا قیمت آن است ، اما باید بدانیم که قیمت پایین یک کالا هیچوقت بی دلیل نمیتواند باشد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دستگاه دی وی ار کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

  • وجود آپشنهای متفاوت بر روی دستگاههای ضبط کننده تصاویر و ساپورتهای گوناگون آنها نسبت به هاردها قیمت آنها را متفاوت میکند. به طور مثال اگر یک دستگاه DVR از 8 هارد داخلی پشتیبانی کند طبیعتا با یک دستگاه تک هارد تفاوت قیمت خواهد داشت.
  • نوع ورودیهای دستگاه آیتم بعدی است که در قیمت آن تاثیر گذار است . مثلا اگر دستگاه DVR شما یک خروجی HDMI داشته باشد نسبت به دستگاهی که دو خروجی HDMI و یک خروجی VGA دارد قیمت متفاوتی خواهد داشت.
  • یکی از عوامل دیگری که بر روی قیمت دستگاه DVR تاثیر گذار است فرمت فشرده سازی تصویر در آنهاست یعنی دستگاه با فرمت فشرده سازی H264 از دستگاهی با فرمت فشرده سازی H265+ ارزانتر بوده زیرا از تکنولوژی عقب مانده تری برخوردار است.
  • یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت دستگاه DVR اندازه کیس آن است. طبیعتا کیسهای رک موند یا بزرگتر از قیمت بالاتری نسبت به الباقی دستگاها با کیس کوچک دارد. زیرا دستگاهای DVR با کیس بزرگ به راحتی با یک گوشواره داخل رک متصل میشوند و نیازی به سینه برای رک ندارید.
  • یک موردی که بیشترین اختلاف قیمت را در دستگاهای DVR باعث میشود این است که این دستگاه تا چند مگاپیکسل را ساپورت میکند و طبیعتا دستگاهایی که به صورت زنده و در ضبط از مگاپیکسل بالاتری پشتیبانی میکند نسبت به دستگاهی که در هر دوحالت یا یک حالت از مگاپیکسل پایینتری پشتیبانی میکند ارزانتر است.
  • آیتم بعدی که ایجاد اختلاف قیمت در دستگاهای DVR میکند ورودی های صدا در آن است. یک دستگاه ممکن است از یک ورودی صدا پشتیبانی کند اما یک دستگاه 8 ورودی صدا دااشته باشد که این امر خود باعث اختلاف قیمت در دستگاهای ضبط کننده تصاویر میشود.

در واقع برای خرید یک دستگاه مناسب برای خود باید ابتدا بدانیم چه خواسته ای از دستگاه داریم و سپس با توجه به تنوع دستگاهای DVR یک دستگاه مناسب برای خود انتخاب کنیم. وجود تکنولوژی های متفاوت و تنوع در دستگاهای ضبط کننده DVR به کاربر کمک خواهد کرد تا بر حسب نیاز خود دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده تا ضمن کنترل هزینه خود بتواند بهترین بهره وری را نسبت به سیستم نظارت تصویری خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *