فیلم دوربین مداربسته تا چه مدت زمان می‌ماند؟

فیلم دوربین مداربسته تا چه مدت زمان می‌ماند؟

فیلم دوربین مداربسته تا چه مدت زمان می‌ماند؟

فیلم دوربین مداربسته تا چه مدت زمان می‌ماند؟ / این موضوع یک امری نسبی است زیرا اگر میزان رکورد تصاویر و کیفیت آن بر روی دستگاه ضبط‌کننده شما بالا باشد به طور حتم شما با یک هارد 2 ترابایت نمی‌توانید بیش از 5 روز تصویر داشته باشید.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

این را نیز باید بدانیم که دستگاه ضبط‌کننده تصاویر به صورت خودکار بعد از پر شدن حجم هارد خود OVER RIGHT شده و تصاویر جدید بر روی تصاویر روز اول رکورد می‌شود و به جلو می‌اید تا زمانی که هارد دوباره به صورت کامل حجمش پر شود.

اگر این مطلب برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار‌های سیستم‌های نظارت تصویر با دادن حجم هارد و کیفیت دوربین مداربسته خود میزان روز‌هایی که می‌توانید این تصاویر را داشته باشید محاسبه کنید و قبل از اینکه دستگاه ضبط‌کننده تصاویر شما بخواهد هارد را OVER RIGHT کند شما یتوانید از تصاویر مورد نظر خود بکاپ بگیرید و ان را برای خود سیو داشته باشید چون در غیر این صورت شما به تصاویر خود دسترسی نخواهید داشت و عملاً آن‌ها را از دست خواهید داد.

در دوربین‌های مداربسته‌ای که بر روی خود به شکل مستقل مموری می‌خورد و تصاویر رکورد می‌شود عملاً زمان ضبط تصویر بستگی به میزان حجم مموری نصب شده بر روی دوربین دارد و هرچه حجم مموری نصب شده بر روی دوربین مداربسته ما بیشتر باشد تصاویر بیشتری نیز بر روی مموری دوربین ما ثبت خواهد شد. در واقه مموری همان کار هارد بر روی دستگاه‌های ضبط‌کننده تصاویر را انجام می‌دهد و زمان ثبت تصاویر رابطه‌ای مستقیم با حجم مموری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *