مزایا و معایب دستگاه DVR | مزیت ها و معایب دستگاه دی وی آر

مزایا و معایب دستگاه DVR

مزایا و معایب دستگاه DVR

مزایا و معایب دستگاه DVR / برای یک انتخاب خوب اول باید بدانیم از چیزی که می‌خواهیم انتخاب کنیم چه خواسته‌ای داریم که به تبع سیستم‌های الکترونیکی و حفاظتی نیز از این امر مستثنی نیستند. برای یک انتخاب دستگاه DVR مناسب اول باید بدانیم درمحیط خود چه پارامتر‌هایی را باید برای رکورد تصاویر رعایت کنیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دستگاه دی وی ار کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

اگر پروژه ما کوچک باشد و نهایتاً با 16 عدد دوربین به صورت کامل قابل پوشش باشد انتخاب سیستم آنالوگ و دستگاه ضبط‌کننده DVR می‌تواند انتخاب مناسبی برای سیستم امنیتی ما باشد اما اگر نیاز به سلوشن‌های خاص داشته باشیم یا دوربین‌های ما فاصله زیادی تا دستگاه DVR ما داشته باشند طبیعتا انتخاب سیستم آنالوگ و دستگاه DVR انتخاب خوبی نخواهد بود.

از مزیت‌های دستگاه‌های DVR می‌توان به کارکرد راحت آن اشاره کرد که کاربر به راحتی می‌تواند از این سیستم استفاده کند ولی برای تعدد دوربین‌های مداربسته به هیچ عنوان این دستگاه پیشنهاد نمی‌شود. اگر برای سیستم حفاظتی خود نیاز به سولوشن خاص مانند تشخیص چهره، تشخیص و تفکیک پلاک، دوربین‌های نفر شمار و سولوشن‌هایی از این دست نیاز دارید قطعاً انتخاب دستگاه ضبط‌کننده DVR یک انتخاب مناسب نخواهد بود و ما لازم است که از سیستم تحت شبکه با دستگا‌های NVR استفاده کنیم.

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های DVR نمی‌توانند از تعداد هارد بالا در داخل خود پشتیبانی کنند و برای کاربری که نیاز به رکورد تصویر با زمان بالا را خواهان است کارایی ندارد. حال اگر کاربر نیاز به ریت‌بندی هارد‌های خود نیز داشته باشد که به طور کلی انتخاب دستگاه ضبط‌کننده DVR غیر منطقی خواهد بود چون هیچ یک از این دستگاه‌ها این کار را برای ما انجام نخواهد داد.

در آخر باید گفت برای پروژه‌های کوچک با تعداد دوربین مداربسته‌ی زیر16 عدد انتخاب دستگاه ضبط‌کننده DVR یک انتخاب مناسب است اما برای پروژه‌های بزرگتر یا پروژه‌هایی که در آن کارفرما می‌خواهد از سولوشن خاصی بهره ببرد یا به هر دلیل برای انتقال تصویر یک یا چند دوربین مداربسته نیاز به استفاده از رادیو هست انتخاب دستگاه DVR انتخاب درستی نیست و این دستگاه نمی‌تواند خواسته‌های کاربر را پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *