ویژگی‌های منحصربفرد محصولات هایک ویژن

ویژگی‌های منحصربفرد محصولات هایک ویژن

ویژگی‌های منحصربفرد محصولات هایک ویژن

ویژگی های منحصربفرد محصولات هایک ویژن / کمپانی هایک ویژن به عنوان پیشتاز در صنعت نظارت تصویر توانسته پیشگام در ارائه ویژگی‌ها و سولوشن‌های مختلف در سیستم نظارت تصویر باشد و همیشه کمپانی‌های دیگر در پیروی از کمپانی هایک ویژن شروع به تولید محصولات نوین کردند که کمپانی هایک ویژن قبل از آن‌ها ارائه‌دهنده آن تکنولوژی بوده.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

کمپانی هایک ویژن با بهره‌مند شدن از بهترین و برترین کمپانی‌های تولید قطعات در دنیا توانسته تا بهترین کیفیت را در سیستم‌های نظارت تصویر خود ارائه دهد. به طور مثال کمپانی هایک ویژن برای تولید لنز‌های دوربین‌های خود از برند اولسن که خود یک برند آلمانی و جزء سه کارخانه برتر تولید لنز در دنیا می‌باشد استفاده می‌کند. همانطور که می‌دانید کیفیت لنز در شفافیت تصویر و بالا بودن کیفیت تصویر نقش زیادی دارد که کمپانی هایک ویژن نیز به این امر توجه ویژه‌ای داشته است./ویژگی های منحصربفرد محصولات هایک ویژن/

یکی دیگر از نقاط قوت و ویژگی‌های برند هایک ویژن قدرت دید در شب آن است که با بهره‌گیری از تکنولوژی EXiR توانسته تا 30 درصد قدرت دید در شب خود را بالا ببرد. این کمپانی با همکاری شرکت OSRAM توانسته به راحتی دید در شب خود را با قابلیت نفوذپذیری بالاتری در شب به مشتریان خود ارائه دهد تا بتواند در این زمینه نیز از دیگر کمپانی‌های تولید‌کننده سیستم‌های نظارت تصویر پیشی بگیرد و مثل همیشه همه کمپانی‌ها به دنبال هایک ویژن به فکر ارتقا کیفیت کالای خود باشند.

تراشه‌هایی که این کمپانی در سیستم‌های نظارت تصویر خود و همچنین پهباد‌های تصویر‌برداری خود استفاده می‌کند کار شرکت آمریکایی با نام AMBRELLA است که با کیفیت بالای این تراشه‌ها کمپانی هایک ویژن توانسته ارتقاء بالایی به محصولات نظارت تصویر خود و پهباد‌های تصویر بردار خود بدهد. امروزه هایک ویژن توانسته است چیبست‌ها و بخشی از تراشه‌های دوربین‌های معمولی خود را تولید کند و تا حدودی در این امر به خودکفایی برسد/.ویژگی های منحصربفرد محصولات هایک ویژن

یکی از افتخارات کمپانی هایک ویژن ابداع تکنولوژی POC برای دوربین‌های آنالوگ یا همان HD است که کار POE را انجام می‌دهد و باعث می‌شود دیتای تصویر و برق بر روی یک کابل RG59 انتقال پیدا کند و جالب اینکه این انتقال دیتا را تا 1200 متر ارتقاء داده است تا در این امر نیز پیشگام باشد.

بهترین راهکار و تکنولوژی که هایک ویژن ارائه داده است استفاده از سیستم‌های هیبریدی است. در این راهکار ما با توجه به نیاز مشتری به چند دوربین تحت شبکه در محیط نصبش با استفاده از سیستم آنالوگ هزینه‌های کاربر خود را نیز پایین می‌آوریم. به این صورت که با استفاده از دستگاه‌های ضبط تصاویرهیبریدی ضمن استفاده از بستر آنالوگ می‌توانیم چند دوربین IP نیز برای مجموعه خود نصب کنیم و به همان دستگاه DVR هیبریدی خود وصل کنیم که این به خودی خود هم نیاز مشتری را برطرف می‌کند و هم در کاهش هزینه‌های مشتری ما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

در مورد ویژگی شناسایی و تشخیص چهره باید گفت که این کمپانی توانسته با ادغام این تکنولوژی با هوش مصنوعی به دوربین تشخیص چهره‌ای دست پیدا کند که بالاترین تفکیک را با بهترین کیفیت و کمترین خطا را دارد.

کمپانی هایک ویژن با توجه به اینکه هرساله بخش قابل توجهی از درآمد‌های خود را صرف تحقیق و پیشبرد راهکار‌ها و ادغام تکنولوژی‌های مختلف در یکدیگر می‌کند همواره در امر ارائه تکنولوژی‌های جدید در سیستم‌های نظارت تصویر پیشتاز است.
حال خواهید دانست که چرا کمپانی هایک ویژن چندین سال متمادی بر بام تکنولوژی سیستم‌های نظارت تصویر ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *