مزایا و معایب دوربین اسپیددام | مزیت های دوربین مداربسته اسپید دام

مزایا و معایب دوربین اسپیددام

مزایا و معایب دوربین اسپیددام

مزایا و معایب دوربین اسپیددام / هر دوربین مداربسته‌ای قطعاً معایب و مزایایی دارد و همانطور که می‌دانید دوربین مداربسته‌ی اسپید دام نیز از این قائده مستثنی نیست. بهترین و بزرگترین مزیت دوربین اسپید دام در بازار نظارت تصویر شاید این باشد که این دسته از دوربین‌های مداربسته یک اشراف کامل به کاربر خود نسبت به محیطی که می‌خواهد آن را رصد کند می‌دهد. این دوربین به راحتی می‌تواند مسافت بالایی را برای شما به وضوح به تصویر کشیده و با بهترین رزولوشن آن را رکورد کند شما با نصب یک دوربین اسپید دام در یک وسعت 500 متر مربعی به راحتی می‌توانید همه نقاط مجموعه خود را از راه دور مورد بازرسی قرار دهد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته اسپیددام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

پس باید گفت بارزترین خصلت دوربین‌های اسپید دام در واقع این است که آن‌ها 360 درجه افقی و 90 درجه به صورت عمودی می‌توانند حرکت کنند و این موضوع یک دیده همه جانبه به کاربر از محیط خود می‌دهد. از دیگرمزایای این دسته ازدوربین‌ها این است که آن‌ها خاصیت تعقیب سوژه را دارند و می‌توانند با یک برنامه که به دستگاه داده می‌شود به صورت خودکار مثلاً یک سوژه را که از درب ورود وارد حوضه دید دوربین می‌شود تا انتها دنبال کنند.

مزایا و معایب دوربین اسپیددام/ این نکته برای بسیاری از مجموعه‌هایی که از لحاظ امنیتی مهم هست لازم است تا بدون نیاز به اپراتور بتوانند به راحتی سوژه را تعقیب و از لحظه ورود تا خروج تصاویر آن را رکورد کنند. یکی دیگر از مزایای این دسته از دوربین‌های اسپید دام این است که شما می‌توانید نقاط مختلف از مجموعه خود را که زیر نظر این دوربین هست با زمان‌های متفاوت و زوم مختلف تعریف کنید و از اسپید دام خود بخواهید تا به شکل یک تور در مدت زمان 24 ساعته بین این نقاط بگردد و تصاویر آن را برای شما رکورد کند. به طور کل سلوشن‌هایی که بر روی دوربین‌های تحت شبکه اسپید دام هست بسیار متنوع و کاربردی است و همین امر باعث شده تا این دوربین‌ها از دیگر دوربین‌های مداربسته متمایز شوند و کاربران بیشتری را به خرید خود ترغیب کنند.

به نظر می‌رسد بارزترین و بزرگترین عیب این دسته از دوربین‌های مداربسته این باشد که در زمان چرخش فضا‌های پشت لنز خود را نمی‌بینند که این امر اجتناب ناپذیر است و خصلت تمام دوربین‌های مداربسته‌ی چرخشی هست. به طور قطع وقتی یک دوربین مداربسته به صورت 360 درجه در حال چرخش باشد طبیعتا سوژه‌ای که در جهت حرکت دوربین اسپید دام حرکت کند از دید آن دور می‌ماند.

قیمت بالای این دوربین‌ها نیز یکی دیگر از دلایلی هست که کمتر کاربری به سمت خرید آن می‌رود اما باید بدانیم با توجه به توانایی‌های دوربین‌های مداربستهی اسپید دام این سطح قیمت منطقی است. حال که تمام نکات منفی و مثبت این دسته از دوربین‌های مداربسته را برسی کردیم به این نتیجه خواهیم رسید که این دوربین‌ها بهتر است برای مسائل نظارتی بیشتر استفاده شود تا حفاظتی و از دوربین اسپید دام باید به صورت مکمل برای دوربین‌های بولت ثابتی که در محیط ما قرار گرفته استفاده شود تا ضمن اینکه هیچ تصویری از محیط ما از دست ما خارج نمی‌شود با توجه به وجود دوربین اسپید دام دید دقیقتر و نظارتی‌تری نسبت به محیط پیرامون خود داشته باشیم و تصاویر رکورد شده ما در واقع مکمل یکدیگرباشند و به صورت کامل محیط کاربر مارا پوشش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *