کاربرد دوربین مداربسته اسپیددام از 0 تا 100

کاربرد دوربین مداربسته اسپیددام

کاربرد دوربین مداربسته اسپیددام

کاربرد دوربین مداربسته اسپیددام / دوربین‌های مداربسته اسپیددام را بیشتر در محیط‌های بزرگ و کارخانه‌ها یا سوله‌های تولید استفاده می‌کنند. عموماً این دسته از دوربین‌های مداربسته به دلیل زوم بالا و عمق دید در شب زیاد برای محیط‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. عمدتاً کارفرما برای نظارت دقیقتر به محیط تحت پوشش خود از این دسته از دوربین‌ها استفاده می‌کند تا بتواند وقتی در نقطه‌ای از محیط کار خود مثلاً دفتر کار خود متمرکز هست تمام نقاط تحت پوشش دوربینی خود را با بهترین حالت و در بالاترین کیفیت نظارت کند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته اسپیددام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

امروزه زمان بالاترین ارزش را دارد شاید اگر یک مدیر بخواهد در تمام سوله‌های کارخانه خود حضور فیزیکی و دائم داشته باشد از دیگر کار‌های مهم خود بازبماند ضمن اینکه نمی‌تواند در یک زمان درچند مکان حضور داشته باشد لذا دوربین‌های اسپید دام این دقدقه‌ی نظارتی را برای این دسته از مدیران به خوبی برطرف کرده و آن‌ها با حضور در پای مانیتور و کرداندن یک کنترلر یا موس دستگاه به راحتی می‌توانند در چند دقیقه کل مجموعه خود را بازرسی کنند.

کاربرد دیگر دوربین‌های مداربسته‌ی اسپید دام در داخل اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های همایش، اتاق‌های عمل و به طور کلی محیط‌های داخلی که نیاز به دقت بالا یا گردش دوربین بر روی نقاط مختلف دارند هست که برای چنین مکان‌هایی معمولاً از مینی اسپید دام استفاده می‌شود که هم ابعاد کوچکتر و زیباتری دارد هم لازم نیست از مقاومت محیطی خاصی پشتیبانی کند. زیرا این دوربین‌ها در داخل و زیر سقف نصب شده و کار آن‌ها نظارت بر محیطی چندصد متری است که از زوم پایین و دید درشب کوتاهی برخوردارند و همین امر باعث می‌شود تا از قیمت مناسبتری برخوردارباشند.

از دیگر کاربرد دوربین مداربسته اسپیددام میتوان گفت دوربین‌های اسپید دام در نظارت شهری نیز استفاده می‌شود امروزه شما می‌بینید که در داخل اتوبان‌ها از دوربین‌های اسپید دام استفاده می‌شود و کنترل تردد را برای نظارت پلیس راهور آسانتر می‌کند. حتی میادین شهر نیز برای نظارت شهری از این دسته دوربین‌ها استفاده می‌کنند تا کوچکترین اتفاق از نظر پلیس دور نماند.

جایگاه دیگری که از این دوربین‌ها استفاده می‌شود فرودگاه‌های کشور است، در فرودگاه‌های دوربین کارآمدی که برای نظارت پلیس و حرکت مشکوک افراد بسیار مورد استفاده دارد دوربین اسپید دام است تا آن‌ها بتوانند به محض دیدن حرکات مشکوک بر روی سوژه زوم کرده و آن را تا لحظه خروج از فرودگاه تعقیب کنند. امروزه به طور کلی برای نظارت دقیقتر در محیط فقط از دوربین‌های اسپید دام استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *