مزایا و معایب دوربین مداربسته دام | مزایا و معایب دوربین دام

مزایا و معایب دوربین مداربسته دام

مزایا و معایب دوربین مداربسته دام

+ مزایای دوربین مداربسته دام:

یکی از مزایای دوربین‌‌های مداربسته دام شکل ظاهری آن است زیرا چون صفحه اصلی آن بر روی سقف پیچ می‌شود احتمال تخریب و سرقت آن بسیار سخت است و به دلیل همین خاصیت ظاهری آن بهم زدن زاویه دید آن یا دست نیز تا حدی غیر ممکن است. یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته‌ی دام زاویه دید باز آن است برای دید بیشتر برای محیط‌‌های داخلی.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

نصب آسان آن، این دوربین‌‌ها در واقع با سه پیچ قابل نصب هستند. یکی دیگر از مزایای این نوع دوربین‌‌ها اندازه کوچک و اینکه به راحتی قابل تشخیص نیست. به طور کلی بهترین گزینه برای نصب در محیط‌‌های داخلی دوربین دام هست زیرا لنز و زاویه دید آن قابل دسترس نیست و نصب آن از زیبایی محیط داخلی ما کم نمی‌کند.

اگر شما در محیط داخلی خود نمی‌توانید از کابل کشی استفاده کنید و بصورت کلی کابل کشی دوربین مداربسته با سیم باعث از بین رفتن زیبایی محیط کار شما می‌شود می‌توانید از دوربین‌‌های بیسیم دام استفاده کنید که برای محیط‌‌های داخلی ضمن داشتن ظرأفت لازم از کاراییی بالایی هم برخوردار است که این یکی دیگر از مزیت‌‌های دوربین مداربسته دام است،

یکی دیگر از مزیت‌‌های دوربین‌‌های مداربسته‌ی دام قیمت مناسب آن‌‌ها است که به دلیل اینکه لازم نیست آن‌‌ها در شرایط جوی خاص قرار گیرند از بدنه‌ای پلاستیکی و سبک برخوردار هستند و همین امر باعث ارزانتر شدن آن‌‌ها در بازار شده است. مزیت دیگر دوربین مداربسته دام تنوع در ابعاد و نوع تکنولوژی به کار رفته در آنهاست که این امر دست کاربر را برای نصب در نقاط مختلف باز می‌گذارد و شما می‌توانید بهترین انتخاب را بین دوربین‌‌های مداربسته‌ی دام برای محیط خود داشته باشید.

به طور کلی مزایای انتخاب دوربین مداربسته‌ی دام در محیط‌‌های داخلی بسیار زیاد است و شما با همفکری با یک کارشناس خبره در امر نظارت تصویر می‌توانید به راحتی بهترین و کارآمد‌ترین انتخاب را برای محیط‌‌های داخلی خود با دوربین مداربسته‌ی دام داشته باشید.

+ معایب دوربین مداربسته دام:

یکی از بزرگترین معایب این دوربین‌‌ها این است که آن‌‌ها را نمی‌توان در محیط‌‌های خارجی ( OUTDOOR) نصب کرد زیرا آن‌‌ها د ربرابر شرایط جوی خاص مقاوم نیستند. به دلیل زاویه دید باز این دسته از دوربین نصب آن‌‌ها در ارتفاع بیش از 2.5 متر دید ضعیفی را به ما می‌دهد. پس اگر می‌خواهید بهترین کارایی را از دوربین‌‌های مداربسته‌ی دام داشته باشید بهتر است که آنهارا در ارتفاع کمتر از 2.5 متر و در محیط‌‌های داخلی نصب کنید.

یکی دیگر از معایب دوربین‌‌های دام این است که اگر قابل دسترسی باشد به راحتی جهت دید و زاویه آن قابل تغییر است که این موضوع در ساختار دوربین‌‌های تورت بیشتر حس می‌شود چون این دسته از دوربین‌‌های مداربسته زاویه دیدش به راحتی قابل تغییر است و از هیچ پیچ فیکس‌کننده‌ای استفاده نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *