معرفی قابلیت‌های دوربین مداربسته کنترل ترافیک هایک ویژن

معرفی قابلیت‌های دوربین مداربسته کنترل ترافیک هایک ویژن

معرفی قابلیت‌های دوربین مداربسته کنترل ترافیک هایک ویژن

معرفی قابلیت‌های دوربین مداربسته کنترل ترافیک هایک ویژن / با توجه به افزایش جمعیت در سطح جهان افزایش جابجایی‌های جاده‌ای نیز فزونتر شده و به همین دلیل نیاز بیشتری به ایجاد نظم در تردد جاده‌ای در جهان احساس شده است و به همین منظور کمپانی‌های مختلف در حوزه نظارت تصویر بر آن شدند تا با استفاده از تکنولوژی بتوانند به این امر کمک شایانی کنند و در این راستا کمپانی هایک ویژن نیز جزء شرکت‌های پیشتاز در این راستا بوده است.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

سرعت غیر مجاز:

این دسته از دوربین‌های کنترل ترافیک قابلیت آن را دارند که سرعت غیر مجاز تعیین شده برای دستگاه را شناسایی کرده و پلاک خودروی متخلف را ثبت کنند. حتی این دوربین‌ها می‌توانند کم بود سرعت را در لاین سرعت تشخیص داده و برای راننده متخلف که باعث ترافیک در لاین سرعت می‌شود نیز اعمال قانون کنند.

تنظیم ترافیک شهری:

کار دیگری که دوربین‌های کنترل ترافیک هایک ویژن انجام می‌دهند این است که یا شمارش خودرو‌ها در تقاطع میزان بار ترافیکی را تشخیص می‌دهند و کمک شایانی را در سبز یا قرمز کردن چراغ‌های راهنمایی انجام می‌دهند تا میزارن بار ترافیکی را در تقاطع‌های مختلف بدون حضور افسران راهنمایی و رانندگی کنترل کنند.

کنترل اشتباهات راننده:

این نوع دوربین‌های کنترل ترافیک هایک ویژن توانسته است نبستن کمربند برای راننده و همچنین صحبت کردن راننده با موبایل را در حین رانندگی تشخیص داده و برای راننده متخلف اعمال جریمه لازم را انجام دهد.

پارک کردن غیر مجاز:

این دوربین‌ها قادر هستند خودرو‌هایی که در مکان‌های غیر مجاز پارک کرده‌اند با مقایسه‌ای که با دیتابیس خود می‌کنند شناسایی کرده و ضمن اطلاع به نزدیکترین مرکز پلیس برای خودروی متخلف جریمه لازم را صادر کنند.

کنترل موتورسیکلت:

در این نوع کنترل دوربین‌های هوشمند هایک ویژن قادر هستند موتور سیکلت متخلف را که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کند یا از تعداد سرنشین غیر مجاز بر روی موتور سیکلت خود استفاده می‌کند را شناسایی کرده و برای راکب موتورسیکلت متخلف جرائم لازم را درنظر بگیرد تا از بیشترین تخلفات شهری که توسط راکبین موتورسیکلت صورت می‌پذیرد جلوگیری کند.

به طور کلی دوربین‌های کنترل ترافیک هایک ویژن قادر هستند رنگ، پلاک، مدل و دیگر مشخصات لازم راندده و خودروی متخلف را همراه با تاریخ و ساعت دقیق تخلف ثبت نمایند. با استفاده از این دسته دوربین‌های ترافیکی در سطح شهر و جاده‌ها ضمن کنترل دقیق ترافیک و روان‌سازی آن به صورت خودکار از حضور فیزیکی پلیس راهور در سطح شهر و جاده‌ها نیز کاسته خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *