کدام دوربین مداربسته بهتر است؟ | چه دوربین مداربسته ای بهتر است ؟

چه دوربین مداربسته بهتر است

کدام دوربین مداربسته بهتر است؟

کدام دوربین مداربسته بهتر است / در واقع بهترین دوربین مداربسته دوربینی خواهد بود که با کمترین هزینه تمام خواسته‌های مارا به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

این را باید بدانیم که هر دوربین مداربسته با قابلیت‌های خود می‌تواند نیاز‌های محیطی مارا برطرف کند. به طور مثال شما از یک دوربین دام نمی‌توانید در محیط بیرونی استفاده کنید یا اگر در محیط خود نور شدید دارید حتماً برای تصویر بهتر داشتن باید از یک دوربین استفاده کنید که دارای WDR واقعی بر روی سخت‌افزار خود باشد و داشتن دیجیتالی این قابلیت کاری برای شما انجام نمی‌دهد.

ار لحاظ تکنولوژی این را همه می‌دانند که سیستم‌های IP یا همان تحت شبکه ازکیفیت بالاترو به روززتری برخوردار است و طبیعتا امروزه اگر کسی نیاز به نصب دوربین مداربسته در محیط خود دارد از سیستم تحت شبکه استفاده خواهد کرد.کدام دوربین مداربسته بهتر است

در مواردی از مصارف خانگی که معمولاً یک دوربین برای نظارت بر پرستار کودک یا حیوانات خانگی در نبود اعضای خانواده استفاده می‌شود می‌توان به دوربین‌های مداربسته بیبی کم اشاره کرد که بیشتر جنبه نظارتی دارند تا حفاظتی و به راحتی با یک هزینه کم می‌توان یک پکیج از سیستم نظارت تصویر را با حجم کم در منزل داشت. پس باید بدانیم که بهترین دوربین مداربسته دقیقاً امری است نسبی که بستگی به پارامتر‌های زیادی دارد برای انتخاب. به طور مثال شما اگر برای یک کارخانه و محیط سوله یک دوربین مداربسته بخواهید طبیعتا یک دوربین بولت کیس بزرگ با لنز بسته مثلاً 4 میلیمتر لازم دارید تا در صورت نصب در ارتفاع بالای سوله تصویر مناسبی را به شما ارائه کند.

در آخر باید گفت پارامتر‌های زیر مهمترین برای انتخاب دوربین مداربسته شما است:

  • شرایط محیطی ( آب و هوا، نور محیط و…. )
  • ارتفاع دوربین از سوژه ( بابت انتخاب لنز )
  • بستر سیستم نظارت تصویر ما
  • داخلی یا بیرونی بودن محیط نصب
  • عمق دید در شب دوربین برای محیط ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *