معرفی قابلیت های تکنولوژی ePoE داهوا

معرفی قابلیت های تکنولوژی ePoE داهوا

معرفی قابلیت های تکنولوژی ePoE داهوا

همانطور که می دانیم سیستم های مداربسته از نظر کابل به دو دسته تقسیم می شوند که شامل دوربین های آنالوگ و شبکه می شود. دوربین های تحت شبکه یا IP به دلیل قابلیت مشاهده عکس در بین کاربران بسیار محبوب هستند. در بسیاری از پروژه ها با فاصله زیادی از دوربین IP تا دستگاه ذخیره سازی مواجه می شویم که نمایش بی وقفه تصاویر و حتی نویز را مختل می کند. از آنجایی که انتقال تصویر و صرفه جویی در انرژی دوربین های IP از طریق POE دارای محدودیت فاصله است، فناوری داهوا ePoE وارد عرصه نظارت تصویری شده است.

در ادامه اطلاعات جامعی در مورد این تکنیک ارائه خواهیم داد.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

فناوری داهوا ePoE چیست؟

این فناوری مخفف عبارت Power over Ethernet boost است. برای انتقال تصویر، صدا و سیگنال های کنترلی در فواصل طولانی استفاده می شود و در سیستم های دوربین های امنیتی شبکه استفاده می شود. به طور کلی، فناوری داهوا ePoE می‌تواند سیگنال‌ها را تا فاصله 800 متری با پهنای باند 10 مگابیت بر ثانیه و مصرف برق 13 وات یا حتی فاصله 300 متری با پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه و مصرف برق 25.4 وات در بستر کابل Cat5 با استفاده از مدولاسیون پیشرفته ارسال کند و دستورات را کنترل کند. این فناوری هزینه های اضافی ناشی از سوئیچ ها و کابل های اضافی را کاهش می دهد.

برنامه ePoE

در مکان‌هایی مانند انبارها، پارک‌ها، مجتمع‌های تفریحی، بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها و غیره که فاصله دوربین با دستگاه ذخیره‌سازی زیاد است و بیش از 100 متر است و نمی‌توان از چندین سوئیچ استفاده کرد و یا طول مسیر باعث ایجاد ناراحتی در انتقال تصویر و اطلاعات می‌شود. ، فناوری داهوا ePoE بسیار کاربردی و کارآمد است. همچنین این فناوری علاوه بر ارسال اطلاعات در فواصل طولانی، می تواند دوربین ها را از طریق سوئیچ تغذیه کند که لازم است دوربین و سوئیچ از این فناوری پشتیبانی کنند.

فناوری داهوا ePoE

مزیت فناوری ePoE نسبت به PoE

همانطور که می دانیم، داده ها از طریق PoE در فاصله بیش از 100 متر از طریق شبکه قابل انتقال نیستند و با محدودیت هایی روبرو هستند. برای رفع این محدودیت ها، فناوری داهوا ePoE وارد میدان شده است. همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است در فاصله 800 متری به جای استفاده از 7 سوئیچ معمولی و دوربین های معمولی و NVR می توان از یک سوئیچ ePoE، دوربین NVR و ePoE استفاده کرد و هزینه های خرید دستگاه را کاهش داد.

محصولات ePoE

  • کلید ePoE

همانطور که می دانیم سوئیچ وسیله ای برای ارسال و دریافت اطلاعات در شبکه است و می تواند بین اجزای شبکه ارتباط برقرار کند. سوئیچ ها بر اساس تعداد پورت، مصرف برق، پشتیبانی از پهنای باند، پشتیبانی از پورت PoE و ePoE به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی تعدادی از سوئیچ های پرکاربرد داهوا برای فناوری ePoE می پردازیم.

LR2110-8ET-120

این سوئیچ ePoE دارای 8 پورت (10/100 Base-T) برای تامین برق PoE دوربین ها، یک پورت Base-T 10/100/1000 و یک پورت Base-X 1000 می باشد. همچنین از استاندارد Hi-PoE پشتیبانی می کند. پورت های 1 و 5 می توانند از دوربین هایی با توان مصرفی 60 وات استفاده کنند، پورت های 2، 3، 4، 6، 7 و 8 تا 30 وات توان مصرفی دارند و در مجموع هر 8 پورت می توانند تا 120 وات انرژی مصرفی مصرف کنند. . پشتیبانی

LR2218-16ET-240

این آداپتور دارای 16 پورت در کلاس سوئیچ ePoE و دارای 16 پورت (10/100 Base-T) برای دوربین های PoE، دو پورت 1000 Base-X (درگاه Combo) و دو پورت 10/10 100/1000 Base-T می باشد. پورت این آداپتور از دوربین هایی تا 30 وات مصرف برق و در مجموع 16 پورت تا 240 وات مصرف برق پشتیبانی می کند. این سوئیچ از استاندارد Hi-PoE پشتیبانی می کند.

LR2226-24ET-360

این آداپتور دارای 24 پورت در کلاس سوئیچ ePoE و دارای 24 پورت (10/100 Base-T) برای دوربین های PoE، دو پورت 1000 Base-X (درگاه Combo) و دو پورت 10/10 100/1000 Base-T می باشد. پورت این آداپتور می‌تواند از دوربین‌هایی تا توان مصرفی 30 وات پشتیبانی کند و 16 پورت آن در مجموع می‌توانند توان مصرفی 360 وات را پشتیبانی کنند. این سوئیچ از استاندارد Hi-PoE پشتیبانی می کند.

دوربین های تحت شبکه ePoE

همانطور که می دانیم این دوربین های تحت شبکه نیز بر اساس نوع اپلیکیشن، رزولوشن، پشتیبانی از PoE و ePoE و … به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در زیر، برخی از دوربین‌های موجود در شبکه ePoE داهوا را فهرست می‌کنیم.

IPC-HDW5241H-ASE-PV

دوربین تحت شبکه WizMind 2 MP توانایی ارائه تصاویر دید در شب تا فاصله 50 متری را دارد. این دوربین با پشتیبانی از SMD Plus قابلیت کنترل حرکت تمامی موتورهای تصویر را فراهم می کند و کاربران هیچ آلارم کاذبی دریافت نخواهند کرد. این دوربین از فناوری PoE و ePoE پشتیبانی می کند و با استفاده از قابلیت های IVS مانند: نفوذ، سیم سفر، حرکت سریع، تشخیص سرگردانی، تجمع افراد، تشخیص پارک می تواند به کاربران کمک کند تا محیط را بهتر نظارت و آنالیز کنند.

این دوربین 2 مگاپیکسلی می تواند صدای محیط اطراف را در اختیار شما قرار دهد و با پشتیبانی از رم داخلی تا 256 گیگابایت، امکان ذخیره تصاویر را برای مدت محدود بدون نیاز به دستگاه ذخیره سازی ارائه می دهد. بدنه این دوربین از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند و فلزی است و در برابر نفوذ هرگونه گرد و غبار، آب، رطوبت، باران و … می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *