معرفی قابلیت های SMD Plus و SMD 3.0 داهوا

معرفی قابلیت های SMD Plus و SMD 3.0 داهوا

معرفی قابلیت های SMD Plus و SMD 3.0 داهوا

معرفی قابلیت های داهوا اس ام دی پلاس و اس ام دی 3.0

همانطور که می دانیم یکی از راه حل های امنیتی مناسب و قابل اعتماد سیستم های نظارت تصویری است زیرا می توانند جزئیات دقیق رویدادهای جاری را ارائه دهند. به طور کلی می توان گفت که فیلم ها و رویدادها به صورت ضبط دائمی بر اساس تشخیص حرکت و ضبط بر اساس یک رویداد خاص ذخیره می شوند. قابلیت SMD داهوا یکی از قابلیت های کاربردی است که امکان مدیریت بهتر و بیشتر محیطی را فراهم می کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

در گذشته، زمانی که ضبط بر اساس تشخیص حرکت بود، دوربین با هر تغییر الگوریتمی در پیکسل تصویر شروع به ضبط می کرد که در بسیاری از موارد اشتباه است و صاحب دستگاه گیج می شد. به آلارم هایی که با تشخیص حرکت راه اندازی می شوند اعتماد کنید و حتی گزینه اعلان هشدارهای تشخیص حرکت را غیرفعال کنید. سیستم‌های دوربین مداربسته باستانی هرگونه اقدام غیرضروری مانند حرکت برگ درختان، باد، باران، برف، حرکت حیوانات خانگی، تغییر در نور محیط و غیره را به عنوان تشخیص حرکت تشخیص می‌دادند. شرکت های بزرگ نظارت تصویری با ارائه راهکارهای مختلف همواره در تلاش هستند تا حد امکان از این آلارم های کاذب یا کاذب ناشی از تشخیص حرکت بکاهند.

در همین حال، داهوا به عنوان یکی از تولیدکنندگان مورد اعتماد در این صنعت، با استفاده از هوش مصنوعی و در راستای ارتقای این توانایی، فناوری های جدیدی را معرفی و معرفی کرده است که می تواند این هشدارهای نادرست را کاهش دهد تا کاربران بتوانند با اتکا به هشدارهای مربوط به حرکت، تشخیص و شناسایی کنند. برای حذف اخطار اقدام کنید.

ظهور داهوا SMD یا تشخیص حرکت هوشمند

داهوا در سال 2018 فناوری جدید خود را با نام Smart Motion Detection با استفاده از فناوری هوش مصنوعی معرفی کرد. فناوری تشخیص حرکت هوشمند یا SMD داهوا با استفاده از هوش مصنوعی قادر است هر حرکت و وسیله نقلیه انسان را از سایر حرکات محیط متمایز کند و بلافاصله و حداقل هشدارهای لازم را ارائه دهد. در اسرع وقت از طریق نرم افزار برای کاربران ارسال شود و کاربران اقدام کنند.

برنامه دوربین مداربسته حرارتی داهوا چیست؟

با توجه به اینکه سیستم‌های نظارت تصویری در محیط‌های مختلف و در سناریوهای متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند، داهوا به منظور بهبود این فناوری و افزایش رضایت کاربر، فناوری تشخیص حرکت هوشمند را طراحی و معرفی کرد که در هر پروژه و برنامه‌ای پاسخگو است.

عملکردهای SMD Plus ظاهر می شوند

فناوری SMD Plus داهوا نسخه بهبود یافته نسخه اولیه سیستم تشخیص حرکت هوشمند داهوا یا به اختصار SMD داهوا است که داهوا در سال 2019 عرضه کرد. این فناوری جدید از دقت بیشتری نسبت به نسخه اصلی برخوردار بود و در شرایط محیطی مختلف قابل استفاده بود. یکی از قابلیت های بزرگ این فناوری تشخیص انسان و وسایل نقلیه با دقت بالاتری نسبت به نسخه اصلی است.

ویژگی های ظرفیت داهوا SMD Plus

فناوری SMD plus داهوا قادر است فرد را از فاصله 7 متری و خودرو را در فاصله 10 متری در میدان دید خود با ضریب خطای کمتر از 1 درصد تشخیص دهد.

با فناوری SMD plus، امکان جداسازی داده های مربوط به انسان و وسایل نقلیه وجود دارد و جستجوی سریع برای کاربران در حال کار فراهم می کند.

داهوا SMD 3.0 چیست؟

SDM 3.0 نسخه به روز شده SMD plus است که در تشخیص انسان و وسیله نقلیه در تصویر دقت بیشتری دارد و می تواند انسان را در فاصله 15 متری و خودرو را در فاصله 25 متری با دقت بالایی در تصویر تشخیص دهد. میدان دید این فناوری نسبت به نسخه های قبلی دقت بیشتری دارد و خودرو و شخص در تصویر را با دقت 99 درصد تشخیص می دهد.

اهمیت فناوری Dahua SMD 3.0

همانطور که می دانیم، تکنیک های تشخیص حرکت قبلی، هر گونه تغییر تصویر را که باعث تغییرات پیکسلی در تصویر در حین حرکت می شد، شناسایی می کرد و بسیاری از فیلم های ضبط شده در دستگاه بی فایده بودند و ظرفیت هارد دیسک برای داده ها مصرف می شد. نیازی به شخصی سازی آن نبود و معمولاً نیاز به جستجوی ویدیویی خاصی بود و به سرعت انجام نمی شد زیرا بسیاری از فیلم های ضبط شده دارای تصاویر غیر ضروری و بیهوده بودند و عملاً فضای ذخیره سازی برای آنها مشخص شده بود.

تعمیر آلارم کاذب

یکی دیگر از مزایای فناوری SMD 3.0 حذف هشدارهای کاذب است. در فناوری‌های تشخیص حرکت قبلی، تعداد اعلان‌های نادرست یا غیرضروری بسیار زیاد بود و کاربران با تعداد زیادی هشدار نادرست مواجه می‌شدند. دریافت اخطارهای نادرست باعث شد تا کاربران هنگام دریافت این اخطارها، رویدادها را جدی نگیرند و حتی در بسیاری از موارد، کاربران برای مواجه نشدن با این هشدارهای نادرست، اعلان های نرم افزار ارسال تصویر را غیرفعال می کنند.

 داهوا

اگر اعلان هشدار در نرم افزار فعال می شود به این دلیل است که این فناوری تنها تشخیص حرکت انسان و وسیله نقلیه توسط دوربین را ثبت می کند و هر اعلان ایجاد شده واقعی و ناشی از تشخیص حرکت انسان و وسیله نقلیه است. بنابراین، کاربر می تواند با اطمینان از واقعی بودن اعلان هشدار، اقدامات متقابلی برای رفع هشدار ایجاد شده انجام دهد.

SMD داهوا

فضای ذخیره سازی را بهینه کنید

در فناوری SMD 3.0 با توجه به اینکه فقط فیلم های حرکت انسان و وسیله نقلیه بر روی هارد دیسک ذخیره می شود، یافتن فیلم های مورد نظر بسیار راحت تر شده و حجم آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *