نحوه انجام تغییر IP دوربین مداربسته در دستگاه ذخیره ساز

 نحوه انجام تغییر IP دوربین مداربسته در دستگاه ذخیره ساز

 نحوه انجام تغییر IP دوربین مداربسته در دستگاه ذخیره ساز

نحوه انجام تغییر IP دوربین مداربسته در دستگاه ذخیره ساز / در ابتدا برای تغییر IP دوربین مداربسته بر روی دستگاه ذخیر ساز تصاویر باید به منوی دستگاه NVR خود دسترسی داشته باشیم و با مراجعه به قسمت ثبت IP‌های دوربین‌ها مداربسته این آدرس را در دستگاه ذخیره ساز وارد کنیم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای دانستن IP دوربین مداربسته خود با ورود آدرس استاتیک دوربین خود که می‌توان آن را ازروی لیبل کارتن دوربین یا لیبل مشخصات دستگاه برداشت و در ویندوز یا سافاری اپل ایجاد نماییم. دراین حالت ما باید Activex‌های دوربین را که بعد از درخواست ما می‌آید فعال شود که این امر بعد از بالا آمدن پیام بر روی دستگاه ما و تأیید آن میسر خواهد شد. پس از آن با ورود نام کاربری و پسورد و همچنین رمز عبور دوربین شبکه به صورت معتبر صفحه تنظیم دوربین ما باز خواهد شد.

حال شما می‌توانید با ورود به صفحه تنظیم دوربین شبکه خود وارد منوی دوربین خود شده و پس از ورود به قسمت Network دوربین به راحتی IP آدرس دوربین را با توجه به کلاس لوکال شبکه خود انتخاب کنید و به اصطلاح دوربین خود را در شبکه خود اد کنید. شما می‌توانید با استفاده از همین صفحه پارامتر‌های دیگر را مانند: Gateway، Subnet Mask و DNS را ثبت کنید یا تغییر دهید. حال می‌توانید با فشردن دکمه سیو تغییرات اعمال شده را ثبت کنید و تصویر دوربین مداربسته خود را در شبکه داشته باشید.

در این راستا به این نکته باید بسیار توجه داشته باشید که در پیکربندی و نصب دوربین‌های تحت شبکه خود حتماً دقت شود که آی پی آدرس‌های دوربین‌های ما یکسان نباشد زیرا در غیر این صورت تصاویر شما به طور کامل دیده نمی‌شود و متحمل صرف وقت و انرژِی زیادی خواهید شد. نکته دیگر اینکه اگر شما در شبکه خود از چند دستگاه ذخیره‌کننده تصاویر استفاده می‌کنید باید از همین روش استفاده کنید تا بتوانید از تمام ظرفیت و دیوایس‌های شبکه خود استفاده کنید.

پس مهمترین نکته در ثبت یا تغییر آی پی آدرس دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بر روی دستگاه‌های ضبط‌کننده تصاویر یکی نبودن IP آدرس‌ها و یکی بودن رنج شبکه شما خواهد بود تا شما از تمام ظرفیت شبکه خود بتوانید به خوبی استفاده کنید تا تصاویر شما به صورت کامل و با کیفیت بدون قطع شدن نمایش داده شود. این نکته شاید مهمترین بخش نصب دوربین‌های مداربسته تحت شبکه باشد که اکثر کارشناسان نصب با آن درگیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *