چه دوربین مداربسته ای بخرم

چه دوربین مداربسته ای بخرم

چه دوربین مداربسته ای بخرم :

چه دوربین مداربسته ای بخرم / این سوال شاید متداولترین سوال برای نصب دوربین مداربسته در بین مصرف کنندگان این کالا باشد. با توجه به تنوع داشتن درنوع کالا و برندهای آن و نظر به اینکه رسیدن به نیازهای ما در محیط خود نیاز مند کارشناسی دقیق میباشد بهترین راهکار این است که از یک نفر متخصص در امر نظارت تصویر برای انتخاب برند ، مدل دوربین و سلوشن نصب راهنمایی بگیریم.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

امروزه تمام شرکتهایی که در امر نصب سیستمهای نظارت تصویر کار میکنند نیروهای متخصصی را در این امر دارند که در محدوده شهر خود به صورت رایگان این خدمات را به شما ارائه میدهند.
اما به صورت کلی باید گفت که برای یک سیستم نظارت تصویر در محیط های داخلی میتوانیم از دوربینهای مداربسته : دام ، مینی دام ، کیوب ، مینی اسپید دام استفاده کنید که در برابر شرایط آب و هوایی خاص لازم نیست مقاومت خاصی داشته باشند. اما در محیط های بیرونی بیشتر از دوربین های مداربسته : بولت و اسپید دام استفاده میشود این دسته از دوربین های مداربسته ضمن اینکه در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت مقاومت دارند میتوانند در زیر باران و آفتاب مستقیم به خوبی کارایی خود را داشته باشند.

حال باید بدانیم اگر برای مجموعه خود دوربین امنیتی میخواهیم طبیعتا دوربینهای اسپید دام گزینه های مناسبی برای این کار نیستند و بیشتر برای نظارت مناسب هستند زیرا این دسته از دوربینها به دلیل خاصیت گردشی خود نمیتوانند به طور مستمر تمام زوایایی که ما برای آن سیستم نظارت تصویر گذاشته ایم تحت پوشش قرار دهند و به طبع بسیاری از لحظات در هنگام چرخش این دسته از دوربینها از دید دوربین و همچنین رکورد تصاویرش جا می ماند.

اما برای نظارت در یک مجموعه مانند یک کارخانه طبیعتا بهترین گزینه دوربینهای مداربسته اسپید دام هستند که ضمن نگاه دقیق به محیط شما میتوانید با کنترل آن از جزئیات محیط تحت پوشش خود نیز باخبر شوید. حال با توجه به این توضیحات دیدید که برای انتخاب یک سیستم نظارت تصویری مناسب حتما نیاز به یک کار کارشناسی دقیق با توجه به خواسته های کاربر در محیط خود است.

برای انتخاب دوربین مداربسته ابتدا نوع اجرای زیر ساخت از مهمترین مسئله است. به طورمثال اگرما برای نصب یک دوربین مسافت زیادی تا دستگاه ضبط کننده داشته باشیم بهترین انتخاب برای ما دوربینهای تحت شبکه هست تا بتوانیم با استفاده از یک رادیو فرستنده و گیرنده استفاده کنیم و از کابل کشی طولانی جلوگیری کنیم چون عملا در بسیاری از پروژه ها این قابلیت وجود ندارد که بتوان حتی 100 متر کابل کشی کرد.

برای اجرای سیستم نظارت تصویر در یک محیط حتما پارامترهای مختلفی برای نصب یک دوربین مناسب مهم است که یکی از آنها فاصله سوژه مورد نظر کاربر تا جایگاه نصب دوربین است. اگر ما برای یک فاصله زیاد بین سوژه و دوربین خود از لنز مناسبی استفاده نکنیم طبیعتا تصویر مطلوبی از سوزه خود نخواهد داشت یا اگر قدرت دیددرشب پایینی داشته باشد در شب تصویر واضحی از سوژه خود بدست نخواهد آورد.

پس با توجه به این توضیحات بهترین راه برای نصب بهترین دوربین مداربسته با بالاترین کیفیت و بهترین راهکار را فقط با کمک گرفتن از کارشناسان سیستمهای نظارت تصویر میتوانید بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *