ویژگی‌‌های دوربین مداربسته دام | همه ی ویژگی های دوربین دام

ویژگی‌‌های دوربین مداربسته دام

ویژگی‌‌های دوربین مداربسته دام

ویژگی‌‌های دوربین مداربسته دام معمولاً از عمق دید در شب کمتری برخوردارند و این امر به این خاط است که از آن‌‌ها در محیط‌‌های داخلی استفاده می‌شود عمق دید در شب دوربین‌‌های مداربسته‌ی دام چیزی بین 5 تا 15 متر عمق مفید دید در شب دارند. به دلیل اینکه جای نصب این دوربین‌‌ها در ارتفاع بالا نیست و معمولاً در می‌حط‌‌های داخلی نصب می‌شود بنابر این باید از زاویه دید بازتری برخوردار باشند تا بهتر بتوانند می‌حیط‌‌های داخلی را پوشش دهند. یکی دیگر از ویژگی‌‌های خوب آن قابل دسترس نبودن آنهاست.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته دام کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

این نوع دوربین‌‌ها به دلیل شکل ظاهری که دارند به راحتی قابل دسترس و سرقت نیستند و با دست نمی‌توان زاویه دید آن را تغییر داد که البته در دوربین‌‌های مداربسته‌ی دام تورت این امر مستثنا است زیرا قابل تغییر بودن لنز آن در دسترس است. یکی از ویژگی‌‌های خوب دوربین مداربسته‌ی دام خاصیت استفاده از ضبط صدا هست که یا خود این دوربین‌‌ها از کارخانه و به صورت اورجینال از میکروفن برخوردار هستند که این معمولاً در دوربین‌‌های مداربسته‌ی مینی دام دیده می‌شود.

البته لام به ذکر است که بدانید اکثر دوربین‌‌های مداربسته دام با توجه به اینکه در محیط‌‌های داخلی از آن‌‌ها استفاده می‌شود ورودی صدا را پشتیبانی می‌کندد و شما می‌توانید با نصب یک برد صدا در کنار دوربین خود یک شعاع 15 متری را پوشش دهید و صدای محیط خود را باتوجه به اینکه دستگاه ضبط‌کننده‌ی تصاویر شما ( NVR یا DVR ) از ضبط صدا پشتیبانی کند استفاده کنید.

بنابر این دوپارامتر برای ضبط صدای محیط شما حائز اهمیت است

1) دوربین مداربسته‌ی دام ما از ورودی صدا پشتیبانی کند یا خود دوربین مداربسته‌ی دام ما می‌کرفن دار باشد

2) دستگاه ضبط‌کننده‌ی ما بتواند صدارا نیز همراه با تصویر ضبط کند و در واقع از ضبط صدا پشتیبانی کند. امروزه داشتن تصویر و صدا در محیط ما باعث می‌شود تا از ارتکاب مشکلات در آن محیط جلوگیری شود یا در صورت بروز مشکل بهترین مرجع برای شفاف‌سازی موضوع باشد.

لذا این را باید بدانیم که خرید و نصب سیستم حفاظتی یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری در مجموعه ما خواهد بود در پیشبر هرچه بهتر کار‌‌های ما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *