ویژگی های دوربین بولت + نحوه عملکرد

ویژگی‌های دوربین بولت (بالت)

ویژگی‌های دوربین بولت (بالت)

ویژگی های دوربین بولت به صورت کلی باید گفت دوربین بولت یا بالت دوربین مداربسته‌ای هست برای محیط‌های بیرونی ( OUTDOOR ) به کار گرفته می‌شود. این دسته از دوربین‌ها که عمدتاً IP66 هستند مقاومت بالایی در برابر شرایط سخت جوی دارند. آن‌ها به دلیل نصب در محیط‌های بیرونی در برابر رطوبت و دمای هوا مقاوم هستند و در بعضی از مدل‌های آن‌ها حتی می‌توانند در آب نیز قرار بگیرند که به آن‌ها استاندارد IP67 را می‌دهند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین های مداربسته بولت کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین مداربسته بولت این است که بر روی خود پایه دارد و به همین علت می‌تواند به راحتی بر روی دیوار و سقف نصب شود. از مزیت‌های دیگر دوربین بولت می‌توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که اکثر آن‌ها از جنس آهن ساخته شده‌اند. داشتن لنز‌های مختلف و قابلیت‌های دوربین‌های بولت یکی دیگر از ویژگی‌های این دوربین مداربسته می‌باشد.

پلاک خوانی دوربین بالت

در ویژگی های دوربین مداربسته بولت میتوان به این اشاره کرد که در امر پلاک خوانی به کمک پلیس راهور آمده است فقط دوربین‌های مداربسته‌ی بولت هستند که با داشتن 60 فریم و برای سرعت‌های جاده‌ای و بالا 120 فریم آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بیشتر سوله‌ها و کارخانه جات و به طور کلی محیط‌های صنعتی فقط از دوربین مداربسته‌ی بولت استفاده می‌شود.

در دوربین مداربسته‌ی بولت عموماً از ورودی صدا یا برد صدا برای ضبط صدا استفاده نمی‌شود زیرا در محیط‌های بیرونی به علت باز بودن محیط و جریان داشتن هوا این آپشن به کار نمی‌آید. عمق دید در شب دوربین‌های مداربسته‌ی بولت معمولاً زیاد است و از 20 متر تا 80 متر در دوربین‌های معمولی با توجه به عمق لنزشان متغییر هستند.

برای محیط‌های حفاظتی مانند مرز‌ها و نقاط پرخطر دوربین‌های بولت ضد گلوله نیز در بازار دوربین مداربسته موجود است که با توجه به بدنه و کیس خاص آن از قیمت بالایی برخوردار است. پس به طور کلی نقطه قوت دوربین‌های مداربسته‌ی بولت

1) بدنه مقاوم

2) مقاوم در شرایط آب و هوایی خاص

3) تنوع در لنز و تکنولوژی

4) اختصاص در پلاک خوانی

پس بهترین و تنها انتخاب ما برای محیط‌های بیرونی ( OUT DOOR) فقط دوربین‌های مداربسته‌ی بولت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *