چطور حافظه دوربین مداربسته را پاک کنیم | روش پاک کردن حافظه دوربین مداربسته

پاک کردن فیلم و حافظه دوربین مداربسته

 چطور حافظه دوربین مداربسته را پاک کنیم؟

چطور حافظه دوربین مداربسته را پاک کنیم؟ / در ابتدا این را باید بدانیم که هیچ یک از دوربین‌های مداربسته به خودی خود دارای حافظه داخلی یا همان مموری نیستند و حتماً لازم است که به یک هارد یا مموری ( درصورت داشتن قابلت نصب مموری بر روی خود ) متصل باشند.

در ضمن اگر میخواهید از قیمت ها و فیلتر دقیق محصولات باخبر بشید میتوانید بر روی خرید و قیمت دوربین مداربسته کلیک کنید تا بهترین نتیجه ای که مدنظرتون هست رو مشاهده بفرمایید

برای پاک کردن تصاویر دوربین مداربسته باید شما به قسمت ذخیره ساز سیستم نظارت تصویر خود دسترسی داشته باشید.

در سیستم‌های نظارت تصویری که از دستگاه ضبط‌کننده در آن استفاده می‌شود شما باید با ورود به منوی دستگاه ضبط‌کننده خود در بخش HDD یا همان هارد خود ورود کنید و برای پاک کردن تصاویر دوربین‌های مداربسته خود هارد آن را فرمت کنید. با این کار هارد شما به طور کلی پاک شده و تصاویر ضبط شده از بین خواهد رفت.

در دوربین‌های مداربسته‌ای که از مموری به صورت مستقیم بهره می‌برند شما باید از طریق اپلیکیشن دوربین مداربسته خود مموری را فرمت کرده و تصاویر ضبط شده را به صورت کلی پاک کنید تا مموری دوربین مداربسته شما به صورت کامل تخلیه شده و در صورت لزوم مجدد شروع به ضبط تصاویر لازم کند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای سالانه فضای ابری برای دوربین مداربسته خود اجاره کنید تا تصاویر شما ضمن اینکه بر روی هارد دستگاه ضبط‌کننده یا مموری دوربین شما رکورد می‌شود در آن فضا نیز ثبت و ضبط شود تا اگر در صورت ربوده شدن دستگاه یا دوربینی که مموری بر روی آن قرار دارد تصاویر ضبط شده شما از دسترس خارج شد با رجوع به آن فضای مخصوص به خود تصاویر را ملاحظه کنید و برای پاک کردن تصاویر از آن فضای ابری حتماً لازم است که پسورد مطعلق به آن را داشته باشید تا بتوانید به تصاویر ضبط شده دسترسی پیدا کنید و در صورت لزوم آن‌ها را از فضای مورد نظر پاک کنید و به صورت کلی تصاویر دوربین مداربسته خود را از دسترس خارج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *